Шановні громадяни, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Хотинської міської ради!
Шановні громадяни, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Хотинської міської ради!
Згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень виконавчий комітет Хотинської міської ради в період з 01.10.2021 року по 31.12.2021 року буде проводити перереєстрацію громадян, що перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевірятимуться їх облікові дані.
Для проведення щорічної перереєстрації та підтвердження права перебування на квартирному обліку просимо Вас до 15 грудня поточного року надати до Хотинської міської ради наступні документи:
- Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію всіх членів сім’ї , які перебувають на квартирному обліку;
- Копії паспортів (ст.1,2,10 та всі сторінки з відмітками реєстрації) черговика та повнолітніх членів сім’ї;
- Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім’ї, в т.ч. неповнолітніх;
- Копії свідоцтв про одруження, народження дітей та інші документи, які засвідчують зміни у складі сім’ї;
- Копії документів, які дають право на включення черговика у пільгову чергу, завірені у встановленому порядку;
- Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність (відсутність) у черговика та членів його сім’ї нерухомого майна та приватної житлової площі.
- Громадяни, які винаймають житло, надають договір найму/піднайму завірений належним чином.
Громадяни, які станом на 01.01.2022 року не поновлять свої облікові дані та не пройдуть перереєстрацію не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов тому виконкомом Хотинської міської ради буде розглядатися питання, відповідно до Правил, про виключення їх із списку громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
Для уточнення даних та внесення змін до облікових справ, необхідно звернутися до Хотинської міської ради за адресою:
м. Хотин, вул. О.Кобилянської, 2 А.
Хотинська міська рада